17 Ekim 2017 Salı

Okul Yönetiminde Uygulanabilir Farklı Yaklaşımlar

Niğde de Okul Müdürlerine "Okul Yönetiminde Uygulanabilir Farklı Yaklaşımlar" Semineri Düzenlendi.
Niğde Merkez Selçuk İlkokulu Tarafından Yürütülen Kop Okuyor Projesi Kapsamında Okul Müdürlerine Seminer Düzenlendi.
Niğde Merkez Selçuk İlkokulu tarafından yürütülen "Okusun Canlar, Yeşersin Fidanlar" isimli Kop Okuyor projesi kapsamında Prof. Dr. Aytaç AÇIKALIN´ın konuşmacı olarak katıldığı "Okul Yönetiminde Uygulanabilir Farklı Yaklaşımlar" konulu seminer düzenlendi.
10 Ekim 2017 Salı günü İl Kültür Müdürlüğü salonunda düzenlenen seminere İl Milli Eğitim Şube Müdürleri Ahmet ŞENEL, Halis ERÇATIM ile okul müdürleri ve öğretmenler katıldı. Okul müdürü Orhan ÇETİN yaptığı açılış konuşmasında " okulumuz tarafından yürütülen "Okusun Canlar, Yeşersin Fidanlar" Kop okuyor projesi kapsamında Prof. Dr. Aytaç AÇIKALIN ile gerçekleştireceğimiz “Okul Yönetiminde Farklı Uygulanabilir Yaklaşımlar” konulu paylaşım sohbetine hoş geldiniz.
Okuldaki eğitim ve öğretim faaliyetlerinin genel amacı bir ülkenin geleceği olan çocukların bilgi, beceri ve davranış olarak sağlıklı ve verimli şekilde yetişmelerini sağlamaktır. Okuldaki eğitim-öğretim faaliyetlerinin başında okul yöneticileri bulunmaktadır. Okul yöneticilerinin bilgi, beceri ve davranışları başta öğrenci ve öğretmenler olmak üzere eğitici olmayan personel ve öğrenci velileri üzerinde etkili olmaktadır. Yine eğitim sisteminin temelini okullar oluşturmaktadır.” Dedi.

Program Prof. Dr. Aytaç AÇIKALIN´ın keyifli sunumuyla devam etti. Seminer sonrasında katılımcılara Aşure ikram edildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder